Czy płatność decyduje o sukcesie w e-commerce?

Sklepy internetowe, które chcą rozpocząć sprzedaż transgraniczną powinny się skupić na płatnościach, bo to one decydują o sukcesie w e-commerce. Konsumenci online czy też mobilni oczekują prostych bramek płatności, dzięki którym będą mogli płacić za zakupy z wykorzystaniem urządzenia mobilnego. Czy płatność decyduje o sukcesie w e-commerce? Zdecydowanie tak.

Nie liczy się wygląd, a funkcjonalność

Polscy designerzy już dawno doszli do wniosku, że piękna okładka nie zapewnia atrakcyjności wnętrza, jeśli jest ono niedopracowane. Obecnie sklepy tworzone są w taki sposób, aby były przejrzyste i funkcjonalne.  Muszą się dopasować nie tylko do polskiego, lecz światowego rynku, dlatego aplikacje mobilne et consortes z e-płatnościami są najważniejsze.

Dotpay świeci przykładem

Największy Polski operator szybkich przelewów online pokazuje, jak należy prowadzić sprzedaż, aby wypromować sklep za granicą. Dotpay posiada certyfikat PCI DSS Level 1, Certyfikat McAfee SECURE, Certyfikat Thawte Web Server Certificate z EV oraz Certyfikat Rzetelnej Firmy, dlatego został wybrany przez ponad 25 000 platform e-commerce. Oferuje aż 200 kanałów płatności, oraz możliwość odroczonej finalizacji zakupów (kupujesz dziś - płacisz jutro).

Krakowska marka współpracuje z bankami zagranicznymi, a dzięki błyskawicznym przelewów zyskuje uznanie w całej Europie. Sklepy, które chcą wyjść poza granice naszego kraju wybierają Dotpay, bo to im gwarantuje przejrzyste raporty finansowe, bilanse i niskie prowizje od sprzedaży. Płatność za granicą wiąże się też z przewalutowaniem pieniędzy, ale nie ma tutaj problemu, bo operator to gwarantuje.

Nie E, a M-zakupy.

Decydując się na sprzedaż zagraniczną, warto skupić się na mobilności, bo blisko 33% ruchu w sieci odbywa się przy pośrednictwie urządzeń mobilnych. Podobnie jak w kwestiach online, tak samo m-zakupów Dotpay oferuje proste rozwiązania. Spersonalizowane i indywidualne bramki płatności, możliwość rozpoczęcia zakupów na jednym urządzeniu, a finalizowanie go na innym - dzięki takim rozwiązaniom świat ma szansę usłyszeć o Polskich sklepach.

Płatność w e-commerce i m-commerce decyduje o sukcesie sklepu internetowego. Przed rozpoczęciem sprzedaży transgranicznej należy zadbać o płatności, bo jeśli one zostaną dopracowane, to sklep ma szansę na globalny zasięg i globalne zyski.